środa, 11 grudnia 2013

Wyniki konkursu na najśmieszniejszy nick

Wyniki konkursu miały być w czwartek,ale chyba nikt już nie weźmie udziału. Swojej nagrody nie odebrała tylko Sandra,więc jeżeli czytasz tego posta to proszę się do mnie zgłosić. A oto wyniki:
1. Olka 
2.Natalia ;)
3.Sandra (była Adm)

Dyplomy mi nie wyszły,ale wiedzcie ,że starałam się jak mogłam 



+Mam jedno pytanie do pewnego anonimka.Jak Sandra ma nas wywalić z bloga jak nawet nie jest adminką? Bardzo mnie to ciekawi ,dlatego pytam.


                                                                                                    Gł.Adm.AcHa

4 komentarze:

  1. Też mnie ciekawi :D
    Sandi

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się zgłosić najszybciej jak mogę
    Sandi

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za dyplomik
    Bardzo ładny :3
    Olka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za dyplom. One ci wyszły, bo są bardzo ładne :)
    Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń