poniedziałek, 2 grudnia 2013

Odpowiedź na komentarz ;)

Jak wiecie pochodzę z małej wsi i u mnie w tej wsi niestety nikt nie mówi na Kamilę Kama  ,więc  nie wiem niestety ,że taki skrót występuję . Sprawdzałam jeszcze w internecie zanim dodałam i nie ma takiego skrótu . Jeżeli chodzi o to,że ja  nie powinnam robić śmiesznych wydarzeń tylko Sandra . To wiedzcie ,że  ja robiłam śmieszne wydarzenia i nicki zanim jeszcze Sandra wiedziała o istnieniu tego bloga . Zawsze wszystkich bawiły ,więc nie zamierzam od nich odstąpić. 



                                                                                   Rozbawiona waszymi komentarzami Adm.AcHa

7 komentarzy:

  1. Spoko,każdemy się zdarza ;)
    Sorry,ale działałam pod wpływem złości : /
    Śmieszne nicki możesz robić,ale rób je bardziej śmieszne,i więcej zdjęć dodawaj.
    No to tyle.
    KAMA

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey ! Sprawdziłam zdrobnienia do Kamili i jest takie zdrobnienie więc albo źle sprawdzałaś albo wgl. nie sprawdzałaś nie wierzysz? masz stronke
    http://www.imiona.info/zdrobnienie_Kamila.html
    Pewnie usuniecie ten komentarz :/
    Tamara

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku nie pasują wam jej nicki nie czytajcie mi się podobają nicki wydarzenia każdej z Adm. a ona robi je sama a ja mam Windows 8 i nie umiem screenów robić szukam painta jakiegoś zdj. to są tylko dzięki Natce oprócz jednego.
    A więc się jej nie czepiajcie.
    Adm.Sandi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie podlizuj się

      Usuń
    2. Odezwał się odważny anonimek -,-

      Usuń
    3. A co kurwa mam specjalnie dla
      jaśnie królowej konto google zakładac?

      Usuń
  4. Anonimku? Używaj bardziej CENZURAlnych słów ok? Szpanujesz przekleństwami? Oooo Szacun "-,-
    Fejmem i tak nie będziesz "-,-
    Natka ^^

    OdpowiedzUsuń