niedziela, 15 grudnia 2013

DzIwNe RzEcZy

Hej,hej,hej .. Przepraszamy za naszą małą aktywność na blogu .. Wybaczcie -Nie ma pomysłów .
+Ja nie mam nic przeciwko temu żeby blog Awatarowicze miał taką zakładkę ..
Ok ,nie chcę przedłużać (bo nie mam czasu) ,a więc tak . Dzisiaj zdjęcia dziwnych rzeczy :
                                                                                        
                                                                   A ja chcę ;___;
                                                                                 
                                                              Jak słitaśniee <3
                                                                                 
                                                                  Aha ,fajnie  ..
                                                                              
                                                  Ojj ,pani od polaka nie byłaby zadowolona
                                                                                  
                                                              Chwalipięta ,chwalipięta XD
                                                                                  
                                                                    Ognistaaaa XDD      
                                                                              
                                                      NIGDY WIĘCEJ DO SOLARIUM!
                                                                           NIGDY!
                                                                                 
                                            Taki duży lvl ,z takim małym lvl  ............   O.o
                                                                                   
                                              Nie ,że mam coś przeciwko ..Ale.. ;-/

To tylee ;**
Pozdrawiaam !

                                           
                                                                                      Adm.JuLa                                  

8 komentarzy:

  1. Nie rozumiem ?! Co masz do małych lvl ? LOL .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie mam ,po prostu rzadko kiedy spotyka się osobę z takim dużym lvl ,która jest powiązana z kimś z małym lvl . L.O.L.

      Adm.JuLa

      Usuń
  2. aleu kazdzi awtarzy som tacu sami wiec o zcym mowa ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez obrazy , ale trochę nie wychodzą Ci te zdjęcia ; - \

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej , wychodzą Ci na serio , ja mam gorsze :c

    OdpowiedzUsuń
  5. mały i duży dziwne polaczenie ale moze sie kochaja po prostu

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju nie liczy się level półgłówku liczy się miłość kiedyś lubiłam twojego bloga a teraz naprawde mn zdziwiłaś wiesz? -.-/ justa z awci ;**

    OdpowiedzUsuń