czwartek, 12 grudnia 2013

KoNiEc AnKieTy !

Hej,hej ;3 Chciałam oznajmić iż moja ankieta się już skończyła =) Bardzo cieszę się z wyników ;**
Otóż pytanie brzmiało:


~Czy blog się wam podoba ?~

-Tak                8(57%)
-Nie                0(0%)
-Może być      4(28%)
-Jedna wielka beznadzieja     2(14%)


Jak widzicie wyniki są dobre ,chociaż mogły być lepsze XD
Okk ..Muszę już kończyć i poszukać pomysłów na posty .
A właśnie..Chcieliście więcej śmiesznych i dziwnych wydarzeń ? Może je zrobię ? Jeśli chcecie =)
A pomysły na nową ankietę piszcie w komentarzach ;3
PaPa!

 

Adm.JuLa

1 komentarz:

  1. Hej Julka .Widzę ,że jesteś na blogu .Byłoby miło gdybyś skorzystała z mojego pomysłu na ankietę ;)
    Pytanie: Czy wasz dom jest przygotowany na święta ?
    Odpowiedzi: Tak ,Nie,Już prawie,Zbieram jeeszcze kaskę ,Już dawnoo
    Mam nadzieję ,że się wam podoba +może być tak na 3-4 dni ;)
    Pozdrawiam . RikiKiki
    Ps:nie miałam pomysłu na nick . I tak,jestem nową fanką ,alle widzę ,że blog jest mega ;)

    OdpowiedzUsuń