sobota, 28 grudnia 2013

300 post !

To jest już nasz 300 post . Jestem z tego powodu bardzoo dumna i myślę,że dotrwamy do 400 postu. Czytając wasze komentarze zauważyłam,że chcecie jakieś konkursy na blogu. Ja wymyśliłam taki jeden . Tylko nie wiem czy wam się spodoba . Chciałam,żebyśmy wybrali adminkę roku 2013 . Szkoda,że nasz blog nie ma roku,ale co tam. Swoje głosy piszcie na nasz e-mail . W e-mailu mają się znaleźć takie informacje jak:
-Nick admina 
-Uzasadnienie ,dlaczego właśnie on
Ten konkurs jest zrobiony tylko w celu zabawy . Więc np. jak wygra Julka to się na nią nie obrażę . Każdy wie ,że wszystkie  adminki się starają .

e-mail na ,który przysyłamy prace: julaacha6@gmail.com

                                                                                                                           Gł.Adm.AcHa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz