wtorek, 31 grudnia 2013

Posumowanie trzech miesięcy ;)

To w tym roku ostatni post :) . Chciałam podsumować ile postów napisałyśmy w ciągu tych wszystkich miesięcy.

Październik- 55
Listopad-124
Grudzień-133 ( razem z tym ,który pisze teraz 134 )
Razem:313 ( jaka pechowa końcówka )

+ Sandra my piszemy posty o sprawach technicznych dla naszych fanów .Nie chcesz nie musisz ich czytać. Nie chce być  złośliwa ,ale myślisz ,że jak tylko ty jesteś na czacie i nagle pojawia się taki komentarz to nie wiem kto go napisał. Mam zdjęcia jako dowody. Podpisuj się ;)

                                                                                                                       Gł.Adm.AcHa

         




2 komentarze:

  1. Ale J NIC WAM OBRAŹLIWEGO NIE PISAŁAM
    SPECJALNIE SIĘ ZALOGOWAŁAM
    Możesz mi jakos te zdj. pokazać ?
    Ktoś się pode mnie podszywa !
    Uwierzcie mi !

    OdpowiedzUsuń