niedziela, 15 grudnia 2013

Wytłumaczenie

Przepraszam,że na blogu jest coraz mniej postów,ale razem z Julką nie wiemy już o czym pisać.Jak macie jakieś pomysły na posty to piszcie w komach,albo na e-mail bloga.Jedna fanka bloga napisała mi ,że zakładkę ściągneli od nas awatariowicze . Większość blogów robi życzenia ,a że awatariowicze tak jak my umieścili je w zakładce to co? Mamy się z nimi od razu pokłócić no chyba nie . 



                                                                                                                               Gł.Adm.AcHa

3 komentarze:

  1. No tak tylko Awatariowicze mają inną zakładke bo u nich
    Zakładka jest już otwarta a u was 21 Zresztą wy
    Macie bardzo podobną zakładkę do Awatariowiczów Bo oni mają ''My''
    A wy ''o Nas :] '' Jest zmieniona tylko nazwa ale wracając
    do tej zakładki To U Awatariowiczów są inne zasady niż u was
    więc nie jest ona ściągnięta

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Może jakiejś fance tak się wydawać ze ściągnełam od was tą zakładkę bo ja ją zrobiłam - adm.wiktoria
    No ale bez przesady. To nie jest powód do kłótni czy coś.
    Ja z wami żyję w zgodzie i chcę żyć. Jeśli coś by wam się nie podobało to możecie pisać usunę. Chociaż ustanowiłąm inne zasady i inną nazwe. Jak coś to przepraszam za zakłądkę.
    Adm.Wiktoria ( z awatariowiczów,niezalogowana)

    OdpowiedzUsuń