poniedziałek, 2 grudnia 2013

200 post !

Jak wiecie z tytułu to już 200 post ! Bardzo z tego powodu się cieszę. Dzisiaj postanowiłam napisać dużo postów,bo jutro raczej nie napisze ,bo jadę na wycieczkę szkolną ;( . Dziękuję wam za wyświetlenia :) ,których jak dla mnie jest bardzoooooooo dużo . Żeby nie było tak smutno to kilka dziwnych nicków i innych : 
                                                         To na Awie jest całkiem normalne 
                                                       Czy czasami nie pisze się gibka ?
                                                      Piękny Gieniuszek
                                                      No nie wiem czy taki Sexi
Może Karma?


                                                                                                    Adm.AcHa

2 komentarze:

  1. Hmmm... ostatnie zdj. ... no sorry, ale "Kama" to jest skrót od imienia Kamila. I z tym: "Może Karma?" to wcale nie jest śmieszne... a jak np. ... jest jakaś Wasza fanka, która ma tak na imię? Obraziłyście Ją... Widzę, że ktoś tutaj nie zna ksywek do imion... masakra... Jestem teraz 100 % pewna, że po kilku minutach po przeczytaniu tego komentarza, usuniecie Go. Tak jak usunęłyście je pod postem "Rebus", w których była cała prawda. To pewnie dlatego to zrobiłyście. Była fanka.
    Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100% sie z tb zgadam.Sandi dała śmieszne nicki,Ale one były śmieszne a te nie są.Śmieszne nicki zosataw Sandrze bo jej to wychodzi.Ja mam na imię Kamila i znajomi też mówią na mnie KAMA.Nie fajnie sie czuje jak obrażasz moje imie i moją ksywkę ;(
      KAMA ;(

      Usuń