sobota, 7 grudnia 2013

Dla Anonimka !

Hej,hej,hej . Czytałam komentarze i ktoś napisał : "Chciałbym zobaczyć jak wyglądacie w realu" . Ok ,dodam nasze zdjęcia ,ale nie krytykujcie mnie bo nie jestem idealna ,a Aśka jest b.ładna =) Nie będę niepotrzebnie przedłużać . Łapcie zdjęcia :
                                                                                  

                                                                1. Ja -Julka =/
                                                                           
                                                                    2 .AcHa <33

Możecie się śmiać do woli =)


Adm.JuLa



   

5 komentarzy:

  1. Julka jesteś ładna :** i AcHa też

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego mamy się śmiać? Bardzo ładne jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteście bardzo ładne w Awatarii i w realu ;)
    Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze : Aśka jest nawet ładna , ty Julka jesteś bardzo słodka :*
    Tylko jedno mnie ciekawi : ile macie lat w realu ?
    ODPOWIADAĆ SZCZERZE ! :D

    OdpowiedzUsuń