poniedziałek, 16 lutego 2015

Zabawa prawda/fałsz

Dzisiaj zrobiłam dla Was zabawę prawda/fałsz. Dla trzech pierwszych osób,które rozwiążą poprawnie będą następujące nagrody:
1 miejsce:bukiet lilii,misia i pudełko cukierków
2 miejsce:skarbonka i wazon
3 miejsce:wazon
Ponadto każdy uczestnik dostanie dyplom.
1)Blog został stworzony 19 października 2014 roku P/F
2)Pierwszy skład adminów:Gł.Adm.Julka,Adm.AcHa i Adm.Ola P/F
3)Adm.Krzysio urodził się 6 marca P/F

Odpowiedzi sprawdzać będę dzisiaj o godzinie 20.00
/Gł.Adm.AcHa

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak możesz być adminem na próbę jeżeli napiszesz mi swój e-mail

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zajęłaś 2 miejsce napisz mi w komentarzu kiedy możesz odebrać nagrodę i gdzie

      Usuń
    2. O której jutro będziesz? I jakby co to zmieniłam nick na MEGANE, żeby zaskoczenia nie było :)

      Usuń
    3. jutro możemy umówić się na 14 w salonie piękności

      Usuń
    4. Ok, zobaczę czy mi się uda :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zajęłaś 3 miejsce w komentarzu napis z mi kiedy i gdzie możesz odebrać swoją nagrodę

      Usuń
  4. 1f 2f 3p ps. Wiem że pisze 4 ale prosze tylko o dyplom ponieważ gram na gry.pl a więc myśle że dyplom to żaden problem ;-) /ELSA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok nie ma sprawy.Kiedy będę robiła dla innych to dla cb też zrobię :)

      Usuń