niedziela, 1 lutego 2015

Infooo

No to ten jakby tu zacząć. Po wielu przemyśleniach Odchodzę z bloga i z awy. Wiele czynników się do tego przyczyniło np.coraz mniej czasu i mniej pomysłów na posty(które nie są komentowane) Żadne nie odchodź nie pomoże to jest moja decyzja podjęta na zawsze. Nadal będę wielką fanką tego bloga i będe polecała go moim znajomym którzy jeszcze w to grają. Więc żegnajcie. A ta niespodzianka na 75 000 wyświtleń to miało być właśnie to :) Dziękuje Gł.Adm.Krzysia za to że mnie przyjął jestem ci serdecznie wdzięczna :) Dziękuje wszystkim którzy komentowali moje posty i wgl.  Mam nadzieje że ktoś moje gry przejmie czy coś takiego :D No do zobaczenia. Często będzie na czacie więc wiecie gdzie mnie znaleść. Pa :)
Adm.GirlWerecam

1 komentarz:

  1. Szkoda ; ( Będę na długo ciebie wspominał i dzięki za czas poświęcony pisaniu postów.
    /Gł.Adm.Krzysiek

    OdpowiedzUsuń