środa, 25 lutego 2015

Awataria kiedyś.....

Jak wiecie lub nie wiecie ja w Awatarię gram dokładnie od 1 czerwca 2012 roku,czyli spory kawał czasu.Przez ten czas Awataria wiele razy się zmieniała.Dzisiaj przeszukałam stary folder ze zdjęciami ,gdzie mam przedstawioną Awatarię z bardzooo odległego okresu.
1.Początek gry
Kilka lat temu gdy rozpoczynaliśmy grę nie było samouczka i nie dostawaliśmy tak dużo ubrań.Nie mieliśmy do wyboru mieszkań tylko dostawaliśmy (przepraszam za brak zdjęcia) ten pokój z białymi meblami z niebieską tapetą (jest on obecnie do wyboru na początek gry).Otrzymywaliśmy bodajże 3G i ileś S .Pamiętam,że ja swoje pierwsze G zmarnowałam na energię z czego dzisiaj się śmieje.Krótko podsumując zostaliśmy puszczeni na tzw.głęboką wodę.
2.Blogi i zawieranie małżeństw
Z tamtego okresu mało kto wiedział jak się zaręczyć.Wtedy naprawdę mało kto był żonaty lub zaręczony.Blogów o Awatarii wtedy nie było.Nie jestem pewna,ale pierwszy powstał chyba na początku 2013 roku.
3.Animacja na początku gry
Tak wyglądał ekran ładowania.Na dole były wskazówki do gry.
4.Kiedyś ,a obecnie
W moim  salonie kiedyś (ja to ta z fioletowymi włosami)

W moim salonie obecnie

Co się zmieniło:
-nie było rankingu
-ciężej przechodziło sie poziomy i w nagrodę za zadania dostawało sie mniej S i G
-mniej lokacji
-inny czat

Mam nadzieję ,że post Wam się spodobał.W komentarzach piszcie od kiedy wy gracie w Avę i czy pamiętacie ten okres.

4 komentarze:

  1. Ja gram od 1 dnia wiosny czyli 21.03.2013r. zaczęłam grać i do tej pory gram, ale w maju (nie pamiętam czy w maju, ale dobrze piszę) skradziono moje konto, bo gdy logowałam się na Nk to pisze, że konto zamknięte i od tego czasu mam swoją Meghane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co zrobić w Awataria kupiłam niepotrzbną rzecz napój za 8 g ? :( Co robić ???? :(((((

    OdpowiedzUsuń