niedziela, 8 lutego 2015

Irytujące rzeczy na Avie#1

Jest to nowa seria gdzie będę mówić o irytujących rzeczach na Avie.A więc zaczynajmy.
To co mnie bardzooo irytuję od jakiegoś czasu jest to ,że w wydarzeniach ciągle widzę wydarzenia typu: odwiedźcie mój blog (i link).Kiedyś nie było tego,aż tak dużo,ponieważ teraz prawie każdy gracz zakłada bloga o Avie.Nie ,że mam coś przeciwko prowadzenia bloga,ale chodzi tutaj o wydarzenia.Kiedy bym nie weszła to ciągle ktoś ma takie wydarzenie.Uważam,że są inne spodoby reklamowania się.To chyba już koniec.
Jak zawsze zachęcam do dzielenia się swoimi opiniami w komentarzach.Można zadawać pytania,a my z pewnością odpowiemy ;) 
/Gł.Adm.AcHa

3 komentarze:

  1. Dla mnie irytującą żeczą są dzieci które siedzą w parku to mnie irytuje ale gdy mamy zły humor możemy iść się tak pośmiać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo na blogu będzie wywiad z tzw.dzieckiem z parku z dedykacją dla ciebie :)

      Usuń