sobota, 21 lutego 2015

Odchodzę.

Proszę  bardzo , na rzecz tych dwóch dziewczyn ;] Nie chcę , żebyście mnie okłamywali ;c A tak jest niby czytacie a ja w to wkładam dużo pracy .! Dziękuję tym 'objaśniaczkom' 'hejterkom' Mogliscie napisac a nie ; ] .
Dobra każdy mnie prosił nie nie nie. Ale ja do cholery nie będę się zmieniac !. Dla was. Mam swoje inspiracje z których czerpie pomysły . Dodaję posty a wy sie czepiacie ' a wiesz niedokladnie ucięte a tamto zle tamto tez' To wasza decyzja biorę to pod uwagę ale tak nie moze być. Każdy najmniejszy szczegół czuję się jak intruz ! ;] DLATEGO ODCHODZĘ.Żebyście mieli lepiej , jak tak lepiej dla was to ciul ;] Zakładam nowego bloga. Cześć. Trzymajcie się .
Dzięki wam za wszystko , za to że mnie niby wspieraliście ;]].
/Była.Adm.Jaga ; (

2 komentarze:

  1. Robisz z siebie pokrzywdzoną losem... Przecież mieli napisać czy masz zostać. Jak nie chcesz, żeby tak było to nie pisz takich postów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z osobą powyżej.

    OdpowiedzUsuń