piątek, 13 grudnia 2013

New Ankieta !

Hej,hej,hej .. Otóż miałam napisać tego posta wcześniej ,ale nie miałam za dużo czasu =/ Chciałabym oznajmić iż od jakiś 2 godzin ,na naszym blogu jest nowa ankieta .. Pomysł na nią podsunęła nam "RikiKiki" ,która w grze ma nick "Gina" . Nie mam jej niestety w znajomych ,bo mi odmawiała ,ze względu na ilość znajomych ,a z wrogów mnie usuwała bo twierdzi ,że to "nieładnie" ..Ale nie ważne .. Jak coś zawsze można się umówić na spotkanie ;) Powróćmy do tematu :
Pytanie Nowej Ankiety :


Czy wasz dom jest przygotowany na święta ?

-Tak
-Nie
-Już prawie
-Zbieram jeszcze kaskę
-Już dawno

Wg mnie ,ankieta really świetna =)
Pozdrawiam RikiKiki ,a oto podziękowania dla niej :
                                                                                   


+Dziękujemy za miłe słówka ,które również się tam znalazły =)
Pewnie się pytacie :Po co tyle trudu o nic ? To wszystko dlatego ,że zaczęłam doceniać naszych fanów ,których mamy tak niewiele . Jednak żeby nie czuli się urażeni :

                                                                                    


Wszyscy Najlepsi .. <3 To są te trzy najlepsze ,więc sorki ,że wielu osób tu nie ma ,ale również ich pozdrawiam ;**
PaPa <3

Adm.JuLa
 

4 komentarze:

  1. Ja ?? Naprawdę nie musiałyście...Jesteście kochane :*
    Natalia ;) " Nowa, ale również najlepsza"

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co ,lubię pomagać ludziom na blogach ,i nie musiałaś robić tych podziękowań ;)
    Plus zauważyłam ,że nie macie pomysłów na posta . może podziękowania za wyświetlenia ? ich jest naprawdę sporo ;)
    RikiKiki ;$

    OdpowiedzUsuń
  3. :)
    Dzięki za miłe słówka ;)
    Jesteście kochane ♥

    Adm.Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje dziewczyny za miłe słowa <33 :). Uwielbiam was i waszego bloga / Madziulka z awy : *

    OdpowiedzUsuń