poniedziałek, 2 grudnia 2013

Duuże Liczby !

Hej,hej =) Muszę napisać trochę postów ,bo jutro kino . Wchodzę na bloga ..A tu same wielkie liczby . 5000 tys. wyświetleń i (ponad) 200 postów . Boshee . Upadłam i nie wstanę =P Dziękuje Adminkom za tyle postów ,i wam za tyle wyświetleń . Okej .Przejdźmy do tematu . Ludzie pytają się na avatarii ,czemu niektórzy mają masę srebrnych monet . To bardzo proste . (Czasem) je doładowują ,ale rzadko . Powodem tego jest pewna aktualizacja . Była niedawno ( w sumie bardzo dawno ) . Wtedy zmniejszyła się ilość zadań i doszła łatwość zarabiania S . Najwięcej monet dostaje się za misje . W niektórych nawet po 12 tys. Stąd ta masa pieniędzy .Gracze oszczędzają i czekają na nowe zadania i tak w kółko =) Ja mam obecnie 9 tys . AcHa coś ponad 15 tys. A na moim drugim koncie ,które powstało niedawno mam ponad 30 tys ! Szał..Tyle ci "młodzi" dostają kasy za te zadania ,że to skandal po prostu . Ok . Teraz zdjęcia . Jest ich strasznie mało ,przepraszam .
                                                       
                      
                                                                       1.Tyle mam =)
                                                   2.Tyle chciałabym dostać XDDDD
                                                                3.Tyle Wygrać O.o
Pozdrawiam

Gł.Adm.NienormalnA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz