niedziela, 8 grudnia 2013

Konkurs !!

Post na szybko . Chciałam tylko poinformować ,że tym razem ja zrobiłam wam konkurs . Nagroda: Niespodzianka. Otóż przygotowałam dla was różnice =) Nie będę się rozpisywać . +Może dodam jeszcze dzisiaj jakiegoś posta =)
Oto konkurs :
                                                                                  
                                                   
Nie jest trudny =)
PaPa !

                                                                                                                      Adm.JuLa

3 komentarze:

  1. 1. Na jednym masz czapkę na drugim opaske
    2. Inne kolczyki
    3.Inne spodnie
    4.Na jednym nie masz bransoletki na drugim masz
    5. Inne buty
    Sandi

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Inne buty
    2. na jednym masz czapkę a na drugim opaskę
    3. Inne spodnie
    4. na jednym masz bransoletkę na drugim nie
    5. inne kolczyki
    / madziulka z awy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Na jednym jest czapka a na drugim opaska
    2. Na jednym są krótkie spodenki, na drugim długie spodnie
    3. Inne buty
    4.Inne kolczyki
    5. Na jednym jest bransoletka, na drugim nie ma
    Dodatkowo : Są inne tła.
    Natalia ;) ( byłam na imprezie fanów)

    OdpowiedzUsuń