niedziela, 8 grudnia 2013

Zakładki

Zauważyłam pewien komentarz ,w którym poproszono mnie o pomoc w zakładaniu zakładek.Pomyślałam,że najlepiej będzie jak zrobię to w poście,żeby móc dodawać zdjęcia . A oto instrukcja:
Wchodzisz na bloggera . Ja akurat jestem w zakładce komentarze.

Klikasz po lewej w zakładkę Strony

Klikasz nowa strona

Ja polecam branie pustej strony,ale to już Wasza decyzja.

Otwiera wam się ono takie jak do robienia postów i tam wszystko wpisujecie.Kiedy już skończycie kliknijcie Opublikuj.
Automatycznie przenosi was do tego okna . Teraz ustawiacie ,gdzie chcecie,aby pojawiały wam się zakładki ja wybrała u góry.Jak już to ustalicie klikacie Zapisz Rozmieszczenie i to cała filozofia.


                                                                                            Gł.Adm.AcHa



1 komentarz: