sobota, 7 grudnia 2013

Post nie na temat ! ( jak nie chcesz nie czytaj go )

Zauważyłam,że duża ilość osób na naszym blogu zainteresowała się z wczorajszym problemem z prądem . Jak u mnie pojawił się prąd w telewizji w wiadomościach mówili,że na pomorzu były problemy z dostawą prądu. Ja akurat mieszkam w województwie kujawsko-pomorskim . Do 3 w nocy obiecywali,że rozwiążą ten problem . Jeżeli chodzi o śnieg to powinien on być w całym kraju . U mnie spadł on kilka tygodni wcześniej,ale się roztopił. Obecnie moja cała wieś jest pokryta białą , puszystą kołderką ;)  .  Słoneczko pięknie świeci i ,aż miło wychodzić na dwór ;)

                                                                                                                                            Adm.AcHa

2 komentarze:

  1. Hej obijaduchy! Hej usuwacze komentarzy!
    Sandra ie zmieniłą zoriłybyście jakiś obrazek główny

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Mistrzu ortografii ! Hej nie czytający postów !
    Zrobimy obrazek główny .
    PS. Usuwamy tylko bezsensowne komentarze

    Pozdrawiam i całuję Adm.AcHa

    OdpowiedzUsuń