poniedziałek, 9 grudnia 2013

Konkurs ;)

Hej. Nie mam pomysłu na posta,ale zauważyłam,że obecnie na naszym blogu nie ma żadnych konkursów. A więc tak konkurs polega na wymyśleniu najzabawniejszego nicku . Wpisujcie wasze pomysły w komentarzu. Konkurs trwa do 12.12.2013 r. Będą trzy miejsca ,a oto nagrody:
1. 3 drinki
2. 2 drinki 
3. 1 drink 

Nagrody trochę słabe,ale myślę,że lepsze to niż nic . Pozdrawiam i życzę udanego wieczoru

                                                                                                                              Gł.Adm.AcHa

6 komentarzy:

  1. Bananowa Maupa / Królik Bugs / Mała Mii / Wisielec / Onomatopeja / Kupaczabra
    Sorry że tak dużo,ale rozpisałam się xD
    Natka ^^
    PS.Mam nadzieję że wiecie jaka xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Konstantynopolitańczykówna / Kupojad / Żółtek / Menel :P
    Olka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tego/ Opaak/Niki tiki/ Zostaw mnie !/ Eszeek/ Ibi didi/ Izzy Dizi
    Sandi [była adm.]

    OdpowiedzUsuń
  5. Cipkaa ^_^ , Dupaka , Bimba , Miauczuśka

    OdpowiedzUsuń
  6. Miki Małs, Maupa, Kaczka-Dziwaczka, Jurek-Ogórek, Muj awatar , Maka-Paka,
    PS Maka-Paka to taki śmieszny potworek z dziecinnej bajki. Błędy są specjalnie.
    Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń