sobota, 7 grudnia 2013

Impreza Bloga -Zdjęcia!

Hej ,dodam zaraz zdjęcia z imprezy bloga . + był taki mały incydent z Natką . Nie chciałam być złośliwa i wcale taka nie byłam . Oki Sandi przyszła było więcej fanów ,przyznaję . Ale żyjemy w wolnym kraju i można wyrażać swoje opinie chyba. Jeżeli nie , to sory ,nie wiedziałam . I nie będę błagała na kolanach o wybaczenie czy coś ,po prostu chciałam to powiedzieć ,żeby nie mieć nic na sumieniu .Wybaczysz ,dobrze,nie wybaczysz ,sory za to wszystko .Niepotrzebnie ja traciłam czas na pisanie i ty na czytanie =)
Teraz fotki :

                                                                                    
                                                              1.Oczekiwania na imprezkę =)
                                                                                
                                                2.Miłe słówka zawsze spoko .
                                                                                    
                                                             3.Impra się rozkręca XD
                                                                                
                                                           4. Pioseneczki ..
                                                                              
                                                            5 .Sama nie wiem co robiłyśmy =)
                                                           6.Solóweczka Madziulki =)
                                                                                
                                                                  7.Solówka Oli
                                                                               
                                                                    8. A tu AcHa śpiewa
                                                                                
                                                            9.Solówa Natalii =D
                                                                               
                                                                        10. Tu Ja =)
                                                                             
                                                           11.Akurat leciała ta piosenka <3
                                                                                    
                                                              12. My se zmęczone =)
                                                                           
                                                           13 .Nie udało mi się złapać
                                                       momentu w którym śpiewałyśmy.

                                                      Wiedzą tylko ci co byli ='( Przepraszam.

Mało ich wyszło =C
Paaa !
Jeszcze raz:
Przeprosiny dla:
Natki
Nie chciałam być złośliwa,czy coś =C
Możesz tego nie przyjąć ,no trudno ='(


                                                                                                                                 Adm.JuLa

4 komentarze:

  1. Karaoke ściągnięte z
    awatariowiczów :/ Lul mi was!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochany anonimku!

    Nie zamierzałyśmy robić karaoke. Tylko wszyscy po chwili zaczęli śpiewać ,więc my nic za to nie możemy . A żeby nie było nudno także my śpiewałyśmy . Masz coś jeszcze do nas? Nie mam nic do roboty to chętnie na wszystkie Twoje pytania odpowiem .

    Adm.AcHa

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja solóweczkaa xDD hahaha pamiętam to ,fajnie było ;P / Madziulka z awy

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja solówka XD Ale zaszalałyśmy ;)
    Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń