środa, 25 grudnia 2013

Oszuści ,everywhere..

Hejoooł !
Dzisiaj chciałam powiedzieć ,jak jest mi żal tych oszustów . Jedni mówią ,że istnieje kod na 1 mln G za 30 gr.. Już wam opowiadałam o tym,że nawet admini napisali " W grze nie ma żadnych kodów .." . A wiecie co najgorsze ?
Że większość ludzi się na to nabiera -,- Wchodzę na taką imperkę " Kod na 999.999.999 G " , i tyle było tam ludu ,że mnie wywaliło ~.~
Oto zdjęcia tych wydarzeń . I jeszcze raz ostrzegam NIE NABIERAĆ SIĘ !


                                                                                     
                                                                                 
                                                                                  
                                                                              

                                                   -,-

Adm.JuLa                       

3 komentarze:

  1. ja wiem więcej o tych kodach przykład powiedzmy kod jest na 999G wysyłamy SMS na numer podany z konta bierze 30 zł a G dostaje osoba która pisała wydarzenie więc się na to nie nabierajcie, pozatym w zakładce "?" pisze że nie istnieją kody!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ma Joaśka i Julia lat ? wiedziałam że Sandra ma 10 lat ( żal ) ale nwm ile wy?

    OdpowiedzUsuń
  3. No sorry bardzo ale ciepiesz się że mam 10 lat
    Bosheee -,-
    A ty masz 12 może :/
    Sandra

    OdpowiedzUsuń