sobota, 21 grudnia 2013

Pare zimowych fotek =)

Heej . Mam pomysł na tego posta (jeśli tytuł cię nie zaciekawił ,nie zmuszam do czytania ;p). Troszku pusto na tym blogu (przeze mnie..) więc ,pomyślałam ,że dodam parę zdjęć .Był tylko problem jakich . Ale po dłuższym zastanowieniu wybrałam zimowe/świąteczne foty ;3 HeuHeu ,nie jestem ładna w avce ,więc ten .. Mogą się zdjęcia nie podobać ,ale cóż .. ;) Miłego czytania/oglądania =)

                                                                             

                                                             Bardziej świątecznie <333
                                                             Bo we dwie zawsze cieplej ^.^
                                                                                                                                                                     

                                                                  Królowa Śniegu xdd
                                                                                
                                                                     Przy choince   ;)))
                                                                              
                                                                      Na "siedzonku"

Pozdrawiam =)
Adm.JuLa
                                                                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz