wtorek, 10 grudnia 2013

~~Rozrywka~~

Haha! Czytałam komentarze ,i znowu ktoś lipnie ocenia nasz blog . Ten "ktosiek" twierdzi ,że Sandi była lepsza i ,że  "pojimy" się do tego "pżyznać" .. Po Primo-Na pewno dostaniesz od Mikołaja słownik -,- ,a po drugo-w czym Sandi była lepsza od nas ? Nie twierdzę ,że nie była ,bo nie wiem ,ale proszę napiszcie w czym ? Dodawała więcej postów od nas ? (chyba nie ,ale liczy się wasze zdanie) Może były ciekawsze ? Naprawdę ja nie wiem ,ale wiedzcie ,że chciałbym wiedzieć . I żeby nikt nie myślał ,że będzie kolejna kłótnia ..o nie ,ja się już w takie rzeczy nie pakuję..
"Hej,nie mam czasu by,z wami kłócić się,mam własne życie.." ~Kwiatkowski ^.^
(Jakby ktoś nie wiedział ,piosenka - "3 Żywioły" ,polecam *.*)
Okej ,może i nie piszemy na temat..Przepraszamy . Ale mam pytanie .. Czy na avce jest coś ciekawego ? Ciągle tylko te nicki i wydarzenia ..niedługo będziecie tym rzygać..I do kogo będziecie mieli pretensje ? Do nas .. =)
+Przypominam ,że Natalia i Sandra nie odebrały swojej nagrody ,i tak wql Madzia ,mam nadzieję ,że nagroda się spodobała ^_^ Kończę .. Znów wyszedł za długi post @_@
"Sorry,muszę iść,nic samo nie przyjdzie.." ~Kwiatkowski $_____$
I nie ,nie mam żadnej obsesji na jego punkcie ,po prostu lubię go i jego piosenki  (Jestem Kwiatonators ;3)
PaPa!


                                                                                    Nie umiejąca przestać śmiać się z tych komentarzy
                                                                                                                            Adm.JuLa

1 komentarz:

  1. Julka ,daj inną czcionkę tytułu posta .Bo się o to pytałaś . Wiedz ,że chcemy !! PraszkaXD

    OdpowiedzUsuń