sobota, 21 grudnia 2013

Sorki

Otóż wiem ,że nie było mnie sporo czasu ,ale zepsuło mi się coś ,czy cuś ,sama nw .. Chodzi oto ,że byłam na innym koncie na gmailu i jak chciałam się zalogować to nie mogłam bo login zostawał z tamtego konta =/
W każdym razie w reszcie obczaiłam bazę i jest dobrze .
Chciałam uprzedzić ,że w dniach 24/25/26 ewentualnie jeszcze 27 grudnia nie będzie mnie na blogu . Czemu ? Bo chcę poświęcić ten czas mojej rodzince =) Mam nadzieję ,że zrozumiecie . W każdym razie na pewno będę jutro (w niedzielę) i w poniedziałek ,później będę się chillować . Myślę ,że i tak nikt nie będzie czytał akurat w tych dniach postów bo są święta . DOBRA nie odjeżdżając od tematu : wielkie sorki . Pozdraśki =)

Adm.JuLa

1 komentarz:

  1. Num , rozumiemy , że nie masz czasu . ;)
    Ja , gdybym prowadziła bloga , to też bym nie siedziała na kompie ;p .

    OdpowiedzUsuń