środa, 4 grudnia 2013

DzIwNe RzEcZy

Na początku tego posta chciałam powiedzieć jednej fance,że ja  nie robię śmiesznych wydarzeń i nicków tylko dziwne . Przechodząc do rzeczy . Jeżeli nie podobają wam się moje posty to ich nie czytajcie. A oto zdjęcia:
                                                                  .....
                                                            Już się śmieje
                                                                       ;)
                                                       Moje imię jak miło ;)
                                                        Chodzi o walutę?
                                                         Ciekawy wygląd
....



                                                                                                                 Adm.AcHa

3 komentarze:

  1. Mam w znajomych Hip-Hop <3 , coś więcej niż znajomy ; **

    OdpowiedzUsuń
  2. Nick " ~~ZłOtY~~ " i podpis " chodzi o walutę?" Yyy.. O.o
    Wyjaśnienie słowa waluta:
    Waluta (jednostka monetarna) – nazwa pieniądza obowiązującego w danym państwie. Nazwę tę stosuje się przede wszystkim w kontekście wymiany międzynarodowej.
    Np. dolar amerykański, euro, frank szwajcarski, funt brytyjski oraz jen japoński.

    Więc od kiedy "ZŁOTY" to jest waluta? Bo troszeczkę nie rozumiem.
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jaka waluta obowiązuje w Polsce ? Nas uczą w szkole ,że "złoty" .To co ? Szkoła nas ogłupia ?
      GaBa ;$

      Usuń