poniedziałek, 18 listopada 2013

Hacki ..

Dobry wieczór XD ! Dzisiaj siedzę sobie w barze ,gdy nagle jedna osoba mówi " Za vipa podam wam link do strony na której jest hack na 999.999.999 G". Ja oczywiście się roześmiałam .Ale niektórzy nie .Pełno osób się wokół zebrało ..Była nawet osoba z 23 lvl.. Uwierzyli i zaczęli się z nią targować ,że za tyle i tyle prezentów ,albo za pizze itd. Ale nie w  tym rzecz .Chciałam wam uświadomić ,że naprawdę nie ma hacków ! 
Gdy wchodzimy na awatarię po prawej stronie jest takie kółeczko zze znakiem zapytania .Klikamy na nie .Pojawia nam się lista pytań i odpowiedzi .Szukamy pytania o złotych monetach .Tam piszę w odpowiedzi ,ŻE NIE MA ŻADNYCH HACKÓW NA G I MÓŻNA JE ZDOBYĆ TYLKO POPRZEZ GRĘ .Teraz zdjęcia :
                                                                                         

     
                                                                                  

 Mam nadzieję ,że teraz wiecie już ,że kody nie istnieją .W końcu trzeba wierzyć adminom , c'nie ?

                                                                                                                            Gł.Adm.NienormalnA

19 komentarzy:

  1. No ;D Dużo się od was dowiedziałam ;D Thx;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu podobno można G zdobyć --> http://freehackpl.com/awataria-hack/

      Usuń
    2. Uwaga podane wyżej linki to OSZUSTWO i naciąganie na płatne SMS, nie klikać, nic nie działa! Stracicie kasę

      Usuń
  2. Sweeet . No na prawdę dzięki ! Właśnie chciałam pobrać hacka , no i trafiłam tu ! Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. ale oni nie wiedzą że są hacki
    i wg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno wiedzą, to jest dość duża 'firma' (nie wiem jak to nazwać) i mają całą masę zabezpieczeń, a osoba, która skorzysta z takiego hacka na 100% zostanie usunięta z gry (tak, jest coś takiego).

      Usuń
  4. ja pobrałem hacka i mam teraz 1000000G i 10000000S ha ha i co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominik Grudzień a jaki to był hack, jeśli można wiedzieć? ;3

      Usuń
  5. Ludzie wszystkie hacki to oszustwa

    OdpowiedzUsuń
  6. jest hack a sama nie wiesz ja mam sciagnientego na kompa komu zregenerowac G ten daje mi swój nick

    OdpowiedzUsuń
  7. to prawda hacki to oszustwo

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu podobno można G zdobyć --> http://freehackpl.com/awataria-hack/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga podane wyżej linki to OSZUSTWO i naciąganie na płatne SMS, nie klikać, nic nie działa! Stracicie kasę

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Uwaga podane wyżej linki to OSZUSTWO i naciąganie na płatne SMS, nie klikać, nic nie działa! Stracicie kasę

      Usuń