środa, 27 listopada 2013

Lokacja Park

Ta lokacja napewno jest stworzona dla miłośników przyrody . Ja niestety nim zbytnio jestem . Na szczęście długo nie wybierałam stroju do parku. Zauważyłam,że na tą lokację najczęściej chodzą matki z dziećmi. Do parku chyba osoby z rankingu nie chodzą. Przynajmniej ja nie zauważyłam ;)


Krótki opis:

Przeważa tam kolor zielony. Jest tam dużo roślin i kwiatów. Można tam dobrze odpocząć i jest to chyba zaleta,którą odkryłam . Naprawdę grafika tam jest piękna,a jak wy sądzicie?
                                                         W drzewku można się ukryć
                                                          Moje ulubione miejsce z tyłu ;)
                                                          Ławka z przodu
                                           Oczko wodne i pełno osób,które weszły mi w drogę

Wiem,że zdjęć jest mało i są one lipne :(


                                                                                                                               Adm.AcHa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz