czwartek, 28 listopada 2013

Sławy !

Spotkałam dzisiaj w salonie piękności Violę ,Demona i NaNę XD Mam coś po Aśce ,bo nie udało mi się zrobić wywiadu ..Spamiłam jej ale nic .. No trudno ..Chociaż zdjęcia porobiłam .Jedne plus .Łapcie i dobrej nocki =*
                                                                                       
                                                                    1.Całusek Nany =*

                                                                             
                                                                    2.Nana <3

                                                                            
                                                                     3.Jej mężulek =)
                                                                                
                                                                   4.I Viola =P

+Dziękuje za ponad 4000 wyświetleń .Dla was to mało .Dla innych blogów to mało .Wql dla wszystkich innych to mało ..Ale dla nas to naprawdę dużo =) Mam pytanie ..Co się dzieje z Olką ?? Nie dodaje postów ..coś jej się stało ? Nw.. Paa!

                                                                                                                 Gł.Adm.NienormalnA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz