piątek, 29 listopada 2013

Sesyjki dwieE

Nie mam pomysłu na posta ..A miałam G ..Więc zrobiłam sb dwa zdj. w studio =) Chciałabym wam je pokazać .Na pierwszym tylko ja ,na drugim jeszcze moje dwie naj. przyjaciółki (poza AcHą ,bo to moja bliźniaczka) Proszę,piszcie w komentarzach pomysły na posty ..Może chcecie konkurs ?? Mogę wam jakiś łatwy zrobić .1 miejsce -drink za 1G ,2 miejsce -drink za 150S ..Jeżeli chcecie .Bo jeżeli nie to nie będę się wysilać =) Oto moje zdj. .Podobają się ? :
                                                                                
                                                     Tu moje samotne zdjęcie =)
                                                                             
                                                 A tu z nimi <3
                                                 Od lewej : ja , Joanna,Nadia =*

Pamiętajcie ! Macie pomysł : Piszcie .Nam to naprawdę pomaga =)

                                                                                                                                Gł.Adm.NienormalnA

4 komentarze:

  1. Mam pytanie. Mogę być adminką tego bloga. ? Żeby tak było mamy sie jakoś poznać na nk czy co :> Będe 2 posty na dzień pisać. Ale jak nie to wy decydujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam sie podpisać : Sandra

    OdpowiedzUsuń
  3. no zróbcie konkurs ;)) i wtedy tak jak proponowaliście prezenty drinki xD Może byście zrobili jakiś rebus ?/ bo nie lubie konkursów typu zrób zdjęcie na awie i cos i wyślij na poczte , to zniechęca tylko wielu osobom sie nie chce wchodzić na poczte i załadować zdjęcie lub nie mają oni poczty/ anonim

    OdpowiedzUsuń
  4. Macie super nowe zdjęcie główne
    Pozdrawiam
    Wasza fanka / Nati :*

    OdpowiedzUsuń