niedziela, 10 listopada 2013

Wszystko o zakupie pokoju!

Dzisiaj moja koleżanka dała mi pomysł na post. Zapytała się mnie na nk jak kupić pokój. Postanowiłam dzisiaj zrobić o tym post. Napewno większość osób nie będzie to interesowało więc proszę po prostu nie czytać tego posta.Przejdźmy do rzeczy.Jak każdy wie na początku w niektórych pokojach będą takie przezroczyste drzwi,które można kupić dopiero od danego poziomu.Gdy już nie będziemy mieli tych przezroczystych drzwi , wtedy otwieramy okno z takim domkiem w prawym górnym rogu ekranu tam . Mamy na początku małe okno z plusem.Klikamy i kupujemy pokój.Wchodzimy w sklep i kupujemy podłogę,tapetę,meble i to co potrzebujemy.A oto fotki jak to dokładnie wygląda:






Mam nadzieję,że pomogłam ;)


                                         Adm.AcHa

1 komentarz: