poniedziałek, 25 listopada 2013

Moje stroje ;)

Przepraszam,że piszę tak mało postów ,ale nie mam o czym. Wiele osób pytało się mnie o moje stroje,w których najczęściej chodzę. Są one proste . Możecie w komentarzach głosować ,w którym mi najładniej ;) Nawet was o to proszę,bo straszny mam dylemat,chociaż tych ubrań jest mało.Przejdźmy do zdjęć:
1.
                                                                  Odkryłam go niedawno 
2.
                                                                Prawie zawsze do klubu
3. 
                                                                  Często na plażę
4.
                                                                Na randkę
5.
Do domu

Pewnie zauważyliście,że najbardziej lubię dół : rajstopy śnieżna baba (nie ma już w sklepie) i buty arystokratka. 


                                                                                                    Adm.AcHa

1 komentarz: