czwartek, 21 listopada 2013

Dwie ważne daty w jednym dniu

Kilka godzin po zaręczynach spotkałam się znowu z Bartkiem . Wspólnie postanowiliśmy ,że dzisiaj weźmiemy ślub . Niestety w tym dniu żadnej z adminek nie było na awatarii. Na szczęście była ze mną nasza fanka Madziulka . Lepszego ślubu nie mogłam sobie wymarzyć. Wszystko przeszło zgodnie z planem. Niektórzy mówią ,że za szybko się ożeniłam,bo dopiero dzisiaj go poznałam,ale mnie to nie obchodzi ;). Sorry,że robiłam tak mało zdjęć ,ale byłam troszeczkę zajęta. A oto one :


                                                         Siostry Bartka
                                                                      Na życzenie Madziulki







                                                                                                                 Adm.AcHa


                    

2 komentarze:

  1. OO Nawet ja się tu załapałam :D / madziulka z awy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te Siostry Bartka To ANNA i jakaś tam znam je dawno ich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń