środa, 13 listopada 2013

Nowy dodatek ;)

Jak wiecie dzisiaj po  prawej stronie pojawił się pasek z napisem popularne posty.Czyli takie ,które dostały najwięcej wyświetleń i komentarzy. Przypominam o konkursie!! Dostałam tylko dwie prace na  razie . To bardzoo mało . Co się z wami dzieje?  Jeżeli chcecie jeszcze jakiś dodatek to piszcie w komentarzach każdą waszą opinię weźniemy pod uwagę. Sorry,że piszę takie krótkie posty,ale jakoś nie mam weny ,a i tak staram się codziennie pisać dla was posty,abyście nie uważali tego bloga za nudny.Zauważyłam,że w swoich postach ciągle odrywam się od tematu,ale taka już jestem i nic na to nie poradzę. Bardzo mi przykro ,że piszecie tak często złe komentarze . Wiecie przecież ,że się staramy . Chociaż przyznam ,że trochę nam to nie wychodzi no może bardzo . To ja nie będę już was zanudzać ,bo strasznie oderwałam się od tematu i rozpisałam . Pozdrawiam


                                                                                                       Adm.AcHa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz