poniedziałek, 18 listopada 2013

Nie Wiem Jaki Temat

Dzisiejszy post bez tematu .Dzisiaj zostaję w domu ,więc trochę sobie  popiszę.Na początku ,przepraszam za moje uniesienie.Szczególnie przepraszam Madziulkę .Jest mi strasznie przykro .I tak ..zauważyłam ,że dużo osób chce z powrotem Olkę..Pogadam z nią i z  moimi współpracownikami o tym . Też się za nią stęskniłam ..Na avce też się nie widujemy . Jeżeli ona się zgodzi i inni admini/adminki napiszę o tym posta .Żeby was nie uśpić ,kończę .Mam nadzieję ,że mi wybaczycie i ,że może będzie trochę więcej szacunku dla nas jak przyjmiemy Olqę ;) Jedno zdjęcie ,żeby nie było nudno :
                                                                                        
                                                                                                            
Kocham to zdj. <3 Pozdrawiam

                                                                                                                          Gł.Adm.NienormalnA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz