czwartek, 14 listopada 2013

Zdjęcia rankingu

Witajcie .Nie dodawałam ostatnio żadnych postów ..Przepraszam.Ale maaasa nauki ;( Z początku nie wiedziałam o czym pisać ,ponieważ na awatarii nudyy .Dobrze .Żebym nie zaczęła odchodzić od tematu jak Aśka O.o .Dzisiejszy temat to ranking . Co tu się rozpisywać .Zaraz muszę wracać do nauki -,- A więc tak :
1 miejsce -NaNa
2 miejsce- miquela
3 miejsce -Viola;*

                                                                                   Oto zdjęcie:

                                                                                          

                                                              +Zdjęcie mojego nowego wyglądu

                                                                                       

                                                                                                       Gł.Adm.NienormalnA
                                                                               Aśka ,tak na przyszłość nie jestem NielegalnA,oki ? ;)

1 komentarz:

  1. 1 co do rankingu przyjaźnie się z Violą ;* i Naną . 2 miałam wczoraj urodziny . ;*

    OdpowiedzUsuń