wtorek, 12 listopada 2013

Witajcie

Hejka ! Wiem ,że nie dodałem dzisiaj żadnego  postu ,ale byłem w Koronowie i odrabiałem lekcje..Nie ważne z jakiego powodu nie pisałem tych postów .Okej to tak .Od Aśki będzie dziś chyba 0 postów nie wiadomo z jakich powodów.(-,-) No trudno ;) Tak wiem ,zaniedbuje pracę na tym blogu ale postaram się to dzisiaj nadrobić ,ponieważ dziewczyn nie będzie .Nie wiem czemu Julki nie będzie ale to nie ważne . Jak znajdę pomysł na posta to od razu go napiszę ,bo teraz mam w głowie pustkę .. Żeby was nie zanudzić to już powoli kończę.Ostatnie moje słowa to : Zachęcam do brania udziału w licznych ankietach .+ proszę nie zmieniajcie ciągle zdjęcia głównego .Następna zmiana będzie mniej więcej przed Sylwkiem  oki ? Bo te ciągłe zmianyy.Pozdrawiam


                                                                                                                             Adm.Kwiat ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz