niedziela, 17 listopada 2013

Jak zmienia się nick ?

Hejka ,dużo osób (z małymi lvl) pyta mnie jak zmienia się nick .Jest to bardzo proste ,ale jeszcze nigdy tego nie dokonałam ,ponieważ za dużo kasyy ,a moja nazwa bardzo mi się podoba ..Prosta jest przynajmniej .Niektórzy naprawdę mają nicki nie z tej zieeemi .Nie rozumiem po co im to ..Lepiej zatrzymam swoje przemyślenia dla siebie XD .Nie będę pisała co trzeba robić ,bo na awatarii ludzie mówią mi że tylko was zanudzam  ;[ Proszę zdjątka :                                     
                                                                                         

Dalej ,jak naciśniemy na ołówek wyskoczy nam okienko ,jaką chcemy nazwę (o ile mamy 50  G,ja nie mam ) Możecie śmiać się ze mnie ,że mam mały lvl ,ale mnie to nie rusza ,ok ?

                                                                                                                           Gł.Adm.NienormalnA
                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz