środa, 13 listopada 2013

Zastanawiam się nad odejściem z bloga

Długo rozmyślałam czy moja obecność na blogu jest konieczna ,dlatego zastanawiam się nad odejściem z bloga.Nie mam wogóle pomysłów na posty. Zaniedbuję wszystko i słucham dużo złośliwych komentarzy. Na mój e-mail składane są skargi np. jesteś złą adminką itp. Odrywając się od tematu zauważyłam,że nie podoba wam się nasz obrazek główny. Jeżeli chcecie to poprosimy Wiktorię,żeby zrobiła dla nas obrazek ,jeżeli nasze wam się nie podobają nie ma problemu.Jeśli chodzi o byłą Adm.Olę wiecie,że nie pisała żadnych postów itp. Kiedy będzie to dobrze działało na bloga to Gł.Adm.NielegalnA zgodzi się,żeby Ola znowu mogła być adminką tego bloga . Wracając do tematu nie wiem czy pozostać na tym blogu czy nie . Swoje opinie możecie pisać w komentarzach



                                                                                                                    Adm.AcHa

2 komentarze:

  1. Hhehehe jak napisze negatywny kom. to zrobicie PrtSreen żeby mieć xfajny post -,- Niech wszystkie odejdda i bedze ok pozdro
    Wiktoria ta od dodatków na bloga to moje 2 konto na 1 mam jakieś problemy

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde ,ja jestem NienormalnA
    Gł.Adm.NienormalnA

    OdpowiedzUsuń