piątek, 15 listopada 2013

Dzisiaj impreza bloga !

Imprezka ;)    !

Hej obecnie jestem na informatyce więc to będzie post na szybko . Nie chce,żeby Pan top widział , więc wybaczcie mi k, jeżeli będą błędy . Ale mniejsza oto . Dzisiaj postanowiłam zrobić impreze bloga , ponieważ kilka fanek chciała mnie zobaczyć i zadać kilka pytań. Ta impreza odbędzie się ok. godz. 17.00 w moim domu. Julka chyba nie przyjdzie :( . No niestety w obecnej chwili siedzi obok mnie i pisze swojego posta . Jeżeli chodzi o imprezę to zrobię wydarzenie może ze złotą gwiazdką nie wiem ile mam g . Po imprezie jak Julka będzie to zrobimy następną u niej . Muszę już iść ,bo zaraz będzie dzwonek . Pozdrawiam  i pamiętajcie o imprezie .

                                                                                      Adm.AcHa

2 komentarze:

  1. Hej!
    Tu Wiktoria.
    Przepraszam że długo nie odpisywałam ;(
    Zrobię obrazek główny :)
    Lecz proszę dajcie post ze swoimi zdjęciami które mogę wziąść do obrazka ;)
    Na razie jestem w szkole na informatyce wiec na szybko piszę tą wiadomość ;)
    Jak wróce do domu postaram się zrobić obrazek tylko proszeę o posta z waszymi zdjęciami albo napiszcie komentarz z linkami do swoich zdjęc ;)
    Pozdrowienia
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  2. Oto linki : http://awatariamagia.blogspot.com/2013/11/nowy-admin.html http://awatariamagia.blogspot.com/2013/11/nowy-wyglad.html
    http://awatariamagia.blogspot.com/2013/10/nowy-wyglad.html

    OdpowiedzUsuń