sobota, 16 listopada 2013

Nana

Sorry,że ten post piszę dopiero dzisiaj,ale nie miałam wczoraj zbytnio czasu. Więc wracając do tematu wczoraj,gdy byłam w klubie zobaczyłam Nane z jej mężem Demonem . Od razu jak przypuszczałam obok niej zjawiło się pełno ludzi,więc trudno było robić zdjęcia . Próbowałam przeprowadzić z nią wywiad,ale mi się nie udało ;( . Dowiedziałam się tylko od jej męża,że lubi czarny i jest mężem Nany od kilku dni . Niestety ciągle przeklinał co było wkurzające . A oto fotki ,które udało mi się zrobić :






  Adm.AcHa

2 komentarze:

  1. jakbyście chciały moge wam załatwić wywiad lub coś w tym style z dwona dziewczynami zrankingu z Naną i Violą ;* przyjaźnie się z nimi więc jak będziecie chciały to piszcie tu na odpowiedź w komie

    OdpowiedzUsuń
  2. sorry za błędy ale szybko pisałam xd

    OdpowiedzUsuń