niedziela, 1 grudnia 2013

Kompletyy..

Hejka ..Patrząc na nasze stare posty zauważyłam post Aśki ..O tych jej strojach .Pomyślałam : w sumie też mogę zrobić takiego posta . Mam nadzieję ,że ona się nie wścieknie ,ale przede wszystkim wy =)
Mam tylko kilka kompletów ..W sumie od jakiegoś czasu noszę tylko dwa ,ale mam w zapasie =P
Może nie będę się rozpisywać i po prostu dodam zdjęcia .
                                                                                   

                                                         1.Do klubu,na randkę,czasem nawet
                                                                  normalnie ją zakładam

                                                                    2.Na plażę
                                                          3.Na specjalne okazje
                                                                     4.Codzienny

Fajny post ?? Pozdraśki !

Gł.Adm.NienormalnA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz