niedziela, 1 grudnia 2013

DzIwNe RzEcZy Na AwAtArIi

Dzisiaj zauważyłam szereg dziwnych rzeczy na awatarii. Było ich tyle,że postanowiłam napisać o tym posta. Dowiedziałam się,że lubicie tego typu posty , więc nic nie stoi na przeszkodzie,żeby były one pisane częściej. Szczególnie wtedy kiedy nie mam pomysłu na posta,a ostatnio każdy może przyznać,że się opóściłam :(  . Mam nadzieję ,że mi wybaczycie. Przechodząć do rzeczy wstawiam już fotki.A oto one:
                                                           Miss piękności na awatarii
                                                           Kilo ,ale czego?
                                                           Może Minka ?
                                                                Spoko
                                                        No nie wiem czy taka słodka
Interseujce.....

To na dziś tyle zachęcam do brania udziału w konkursach ;)



                                                                                                                Adm.AcHa



                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz