poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Obrazek główny :)

Hejka.Z okazji, że na naszym blogu troszeczkę się pozmieniało jeżeli chodzi o adminów postanowiłam zrobić nowe zdjęcie główne.Robiłam je ok. 40 min. Jeżeli nigdy nie robiliście zdjęcia głównego może wydawać Wam się to dziwne.Ale trzeba na początku znaleźć zdjęcia, wybrać tło, wyciąć tło ze zdjęć które wybraliśmy, wszystko rozmieścić, dodać napisy. Robienie zdjęć głównych jest jedną z według mnie najgorszych rzeczy jakie możecie robić na blogu. A więc oto owoc mojej pracy :) :
Tak wiem nie jest to perfekcyjne zdjęcie.
Ale włożyłam w to wiele pracy 
i mam nadzieję, że chociaż trochę Wam się spodoba.
W komentarzach możecie ocenić to arcydzieło.
Jest trochę w takich jesiennych barwach, ale myślę że nie bd Wam to przeszkadzać.
Miłego (ostatniego wakacyjnego) dnia
/Gł.Adm.AcHa

3 komentarze:

  1. Zhackowaliście wyświetlenia i myslice że wasz blog jest fajny. Ten blog to gówno zhackowane. PZDR.

    OdpowiedzUsuń