poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Awataria na telefon?

Hejka. Niedawno byłem zaciekawiony czy jest awataria na telefon. Zacząłem szukać różnych informacji  i.t.p    Aż w końcu znalazłem i zacząłem ja testować. Najpierw napisze Wam jak zrobić, żeby w nią grać na telefonie i również na tablecie, a później napisze moją ocenę. 



Co zrobić, aby grać w awatarię na telefonach i tabletach?

1. Wchodzimy na naszym telefonie lub tablecie do Sklepu Play.
2.Wyszukujemy aplikacje o nazwie ''Puffin Browser - Fast & Flash''
↓Wygląd tej aplikacji ↓
3.Instalujemy tą aplikację.
4.Po pobraniu wchodzimy w tą aplikację i wpisujemy ''www.nk.pl''
5.Po zalogowaniu się na nk.pl możemy wejść do awatari.
6.Gramy w awatarie.



Ocena pozytywna:
Można grać w awatarie w różnych miejscach (wszędzie).



Ocena negatywna:
Ciężko kliknąć palcem w jakiś punkcik.
Trudne też jest pisanie w awatari.


/Gł.Adm.Krzysiek



10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Jak w tym twoim sklepie jest ta aplikacja to chyba tak.

      Usuń
  2. ściągnięte z bloga Awatariowicze!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://awatariowicze.blogspot.com/2015/01/awataria-na-tablecie-i-smartfonie.html
    ściągacie od nich!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkryliście naszą tajemnice O.o xDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie jest śmieszne, Wiky wam pomagała w blogu, a wy zamiast szanować, to ściągacie, to są prawa autorskie, i radze to usunąć bo nie będzie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem doskonale że są prawa autorskie. I wiem że Wiki nam pomagała, jest moją dobrą znajomą i naprawdę pisząc tego typu komentarze marnujecie tylko czas.

      Usuń
  6. Łapcie bardzo dobre kody do Awatarii, na stronie poniżej macie:

    https://freehackpl.com/awataria-hack/

    OdpowiedzUsuń