czwartek, 13 sierpnia 2015

Od początku.

Hej.
Pokarzę wam jak się zmieniałam od początku Awatarii.
Znalazłam kilka zdjęć.
Szczerze się przeraziłam jak tak mogłam wyglądać ?!?!
Dobrze więc oto moja postać z początku.
Oczywiście bez cieni i starsów, dałabym zdjęcie ale jest okropne !
Potem chyba miałam gdzieś 10 lvl i wyglądałam tak :
Zdążyłam zainwestować w te piękne oczy i usta :)
:D Okropnie ! no ale cóż nie cofnę przeszłości.
Następnie był to chyba lvl 13/14 noi zrobiłam lekkie postępy
Włożyłam w końcu normalne włosy !

To dobrze pamiętam miałam 15 lvl i zaczęłam wyglądać normalnie.
Później zmieniałam się dosyć często na 16  lvl przekonałam się do sukienek, oraz zakupiłam te włosy
No więc ten strój pewnie znacie zaczęłam do nosić od 17 lvl.
To zaś było mniej/więcej 2 tygodnie temu :
W końcu nie jestem biała :D !
Zdecydowałam się na czarne oczy starsy i cienie.
Oto teraz :
Najbardziej podoba mi się oczywiście to
No i to koniec :*
A wam co najbardziej się podobało ?
Trzymajcie się ^^

/Zakręcona













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz