poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Ukryta pawda

Hej :*
Postanowiłam że zrobię konkurs :)
Jest to ukryta prawda.
Chodzi oto że będzie 7 pytań :).
I wy spośród 3 podpunktów wybieracie w komentarzach 1 dobry.
Czyli np.
Jaki mam nick na Awatarii
-Asia
-Zakręcona
-Armin
I wybieracie w komentarzach Asia :)
Kto zgadnie najwięcej dostanie prezent są 3 miejsca, a prezenty  fajne skombinuje :*
Więc zaczynamy !

1. Ile mam pokoi na Awatarii ?
-13
-10
-8

2. Który mam lvl na Awatarii ?
--19
-20
--22

3.Ile razy wygrałam Jackpot ?
-3
-0
-1

4. Ile mam komfortu ?
-6.6
-60
5.6

5. 1 Doładowałam G ile to było ?
-120
-55
-700

6. Czy miałam kiedyś przerwę od Awatarii ?
-nie
-tak
-tak często robię długie przerwy od grania.

7. Czy jetem w związku ?
-Tak zamężna
-Nie
- Tak zaręczona

No piszcie w komentarzach  powodzenia :*

/Zakręcona




4 komentarze:

  1. 1.10
    2.19
    3.0
    4.6.6
    5.120
    6.Nie
    7.Tak zaręczona.

    Fallen Angel

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń