sobota, 22 sierpnia 2015

Moja pierwsza profilówka

Elo. Jak już widzicie po tytule podjęłam się tego wyzwania i postanowiłam zrobić profilówkę. To nie było takie trudne ale jakoś wyszło. Jak wyszło 1 raz to wyjdzie i drugi więc postaram się dodawać ich więcej. Nie robiłam w paincie tylko w pixlreditor. A oto to co mi wyszło (ledwo).
Tak wiem wyszłam strasznie gruba. Pod butem jest dziwne coś nie wiem jak to nazwać świetlik? xD
I chyba trochę za bardzo się świece :D Ale napis wyszedł ok. A tło...  Piękne. A teraz wyjaśnienie
Moja awatarka stoi na molo. I mialo to być morze ale przecież końca morza nie widać więc chyba wyszło jezioro...
Dla tych którzy nie byli nad morzem:
Jak widzicie końca morza NIE WIDAĆ. Och. ale się rozpisałam... to nic życzę miłej lektury.
A i jeszcze jedno chcecie żebym pisała krótkie czy długie posty??? piszcie w komentarzu!!!
No to pa i życzę miłego dnia :)
/Natalia


3 komentarze:

  1. Jak na pierwszy raz wyszła super!!! :) Tylko mogłabyś powiększyć ją, ale ogólnie cudnie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń