wtorek, 1 września 2015

#Szkoła_new_rok_szkolnyy

Halo halo siemanko :D
Jak poszło rozpoczęcie ;>?
Dla niektórych nowa szkoła , gimnazjum, szkoła wyższa.
JA TAM ZOSTAJE WŚRÓD SWOICH *najlepiej ;3*
W komentarzach opowiadajcie jak wam poszło na którą mieliście ;D Jakie macie lekcje jutro c;
Ja osobiście miałam na 8:15 *NIE WYSPAŁAM SIE.. ;c*
Jutro mam:
1.Język Polski
2. Matematyka *z nową panią* 
3.Historia
4.Przyroda
5.Wychowanie fizyczne *w-f*
Misiee nie miałam jakiego obrazka wstawić :D Więc... STROJE GALOWE NA AWATARI!
Zrobiłam go bodajże dwa dni temu :)
Jest on wykonany z Nutellowym , on też ma bloga oto link do niego --> KLIK
*FAJNA MUZYCZKA POLECAM*
A więc : 




PAMIĘTAJCIE O KOMENTARZAACH!
pozdraawiaam ~Adm.Jaga c;

1 komentarz:

  1. Hejka. A więc miałam do Kościoła na 8.20 ale za to rozpoczęcie o 10 a więc przez godzinę łaziłam sb z koleżankami. Klasa 1 gim a xD . Rozpoczęcie całkiem dobrze. A plan na jutro:
    1.Niemiecki
    2.to samo
    3.Biologia
    4 Historia
    5.Matematyka
    6.Zaj.Artystyczne
    7.Angielski
    +zazdroszczę jak masz mało lekcji
    /GL. Adm. AcHa

    OdpowiedzUsuń