poniedziałek, 19 maja 2014

Komiks

Hey ;3
Nie mam pomysłów na posta..
więc postanowiłam,że dodam zdjęcia tego ''komiksu'',który wyświetla  się Nam ,gdy włącza się Awataria.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
Taak..

Nazywa się 2 dziewczyny,1 sukienka.
Opowiada on o dwóch dziewczynach,blondynka kupiła sobie nową sukienkę,po czym
pomyślała.że powinna pokazać ją jej przyjaciółce,Katie.
Jednak gdy przychodzi do niej,zauważa,iż jej przyjaciółka ma taką samą sukienkę..
Katie decyduje się na wymianę ubrań,blondynka była trochę zdziwiona tymi ''kilkoma'' ubraniami.
Ubiera się w fioletową sukienkę,natomiast Katie zakłada obłędne okulary.
Przyjaciółki zadowolone ze swojego wyglądu idą na imprezę...
Podoba Wam się ten komiks?Mi niezbyt.Niecierpliwie czekam na nowy ;p 
                                                                                                                     Adm.Agata ^^ 
 

3 komentarze:

  1. Mi nawet się podoba, ale ma pare błędów.. na 3 obrazku, nie liczac ,,okładki", pisze ,,kupiłEm" i ,,kilkU".
    P.S. Ta blondyna nazywa się Sara ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nje znalam nazwy tego komixu
    ZawsZe czytalam
    Z dziewczyny, sukienka
    A teraz o.O
    2 dziewczyny 1 sukienka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja też czytam ''Z dziewczyny 1 sukienka'' ...
      Powinni jeszcze poprawić te błędy :D
      Adm.Agata

      Usuń